La empresa Eurosender actúa como una moderna plataforma digital que ayuda a las empresas a crear su propio departamento de logística digital y así mejorar sus resultados. La empresa dice que lo hace utilizando capacidades de automatización avanzadas. La plataforma de Eurosender debería, según la propia empresa, funcionar como una torre de control que le permita conocer los resultados del departamento o departamentos de logística de su empresa. La sede de la empresa Eurosender se encuentra en Luxemburgo. Además, la empresa tiene oficinas en Liubliana y Kiev (Eslovenia y Ucrania). Puede ponerse en contacto con la empresa no sólo como cliente comercial, sino también como particular. La empresa no sólo ofrece servicios integrales de optimización, sino que también puede ayudarle a enviar cartas, paquetes exprés, palés y otros artículos de gran tamaño a todo el mundo. La empresa cuenta con una valoración muy alta por parte de los clientes en Trustpilot; los clientes dan a Eurosender cuatro de cinco estrellas en general (basándose en más de 32.500 opiniones de clientes).
Todas las opiniones
Número de opiniones: 1 Evaluación:2 Eurosender Sarl: Shipping Sham or Black Hole for Parcels? Travelers and shippers, beware! This isn’t your average shipping review; it’s a public service announcement to warn you away from Eurosender Sarl. My experience with them was less «shipping company» and more «shipping nightmare.»
0
0 ¡Ya has votado!
Gracias por enviar su opinión.wilma
Lost in Eurosender Limbo:
Imagine entrusting Eurosender Sarl with two precious packages, only to have one vanish into thin air. Weeks of inquiries yielded nothing – no updates, no tracking information, just Eurosender Sarl playing a game of corporate telephone silence. This lost package wasn’t filled with packing peanuts; it held valuable items! Talk about adding insult to injury.
Damaged Goods Galore:
The second package finally emerged from the Eurosender Sarl black hole, but only after a serious bout of roughhousing. «Fragile» markings were apparently just a suggestion, because the contents were now unusable. Was this some kind of twisted game Eurosender Sarl plays with its customers?
Customer Service? More Like Customer Service-less!
Since April, I’ve bombarded Eurosender Sarl with a staggering 40+ emails. Each one was like tossing a message into a bottomless pit. Compensation for the lost package and damaged goods? Eurosender Sarl wouldn’t even acknowledge my existence. Thankfully, PayPal came to the rescue with a shipping cost refund, but the insurance claim? Still lost in Eurosender Sarl purgatory.
Here’s the Bottom Line:
Eurosender Sarl is the shipping company that should come with a giant red warning label. Their negligence, communication skills that rival a hermit crab, and utter disregard for customer satisfaction are enough to make any shipper want to scream. Do yourself a favor and choose literally any other shipping company on the planet. Your parcels will thank you.
Travelers and shippers, don’t let Eurosender Sarl turn your shipping needs into a disaster!